top of page
  • Writer's picturePetya Plachkova

За "Сладко или Солено"

"Сладко или Солено" е подкаст за лакомници и любителите на загадки!



Идеята за "Сладко или Солено" се появи преди година, когато аз все още бях в университета и бях на път да завърша "Журналиситка". Един от предметите, които изучавах беше именно подкастинга. Като част от този предмет, трябваше да създадам свой собствен подкаст, a любовта към храната и новоотркитата ми страст към готвенето, ме тласнаха към идеята и създаването на "Сладко или Солено".


Никога не съм обичала да готвя, може би защото не можех да готвя... Но неволята учи! Когато ги няма мама и тате и трябва да се справяш сам, наистина се научаваш на много неща и преоткриваш себе си. Така стана и със "Сладко или Солено". Аз не съм професионален готвач! Аз съм просто журналист с любов към готвенето и хубавата храна!









Какво е "Сладко или Солено"?

"Сладко или Солено" е подкаст, създаден за хората, които обичат кулинарията, както и за тези, които просто обичат да си похапват!

В подкаста, аз ще готвя, но няма да издавам какво готвя, а вие с помощта на звуци и жокери, които аз ще ви давам, ще трябва да отгатнете рецептата и ястието.












Каня всички вас- шеф-готвачи, любители -готвачи, лакомници, да се впуснете с мен в едно кулинарно приключение, в което всяка седмица ще изучаваме заедно кухнята на различни държави!














Сготвено с любов от Петя!

18 views0 comments
bottom of page